Ga naar inhoud

Verse settinglijst

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er staat voor de liefhebbers weer een nieuwe settinglijst. Vers binnengehaald met de firmware 242.

Uiteraard kunt u deze, alvorens te uploaden naar uw Inverto of Lemon, met de PC-suite aanpassen aan uw wensen.

Inverto - Lemon

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

IK heb steeds iets geks in de settingslijst, ik kan er van alles mee doen maar zodra ik de entry van film 1.1 uit de lijst wis en daarna de lijst opsla, dan kan ik hem naderhand niet meer inlezen in pcsuite.

Tot nu toe heb ik alle niet relevante satellieten kunnen verwijderen zonder problemen (ik heb alleen astra 1 en 2, hotbird en eurobird) maar dus zodra ik de film 1.1 entry verwijder is het uit met de pret.

Iemand die dezelfde problemen heeft??

Kan iemand het uitproberen met bijgevoegde settingslijst, film 1.1 zit op nr. 584

Geplaatst:

In de settinglijst kan ik de regionale zenders niet zo rap vinden. Hoort m.i. toch bij de TV Nederlands te zitten.

Geplaatst:

De belgen (TVV pakket) zitten er ook niet in of overkijk ik die?

Ik heb de probeer5.ltp erin gezet, via transfer PC=> PVR (datatransfer) en daarna toestel opnieuw aangezet...

Ik hab een zwart scherm, en display v toestel gaf aan: "47 Avatest"....

Van armoede terug de backup van de orig settings erin en alles was normaal???

Ik heb 'm nu laten scannen en ga proberen met de cheditor de lijst te bewerken...

Die settingseditor PCsuite van Lemon/Inverto is me geen scheet van een ouwe hoer waard...

Ik heb Setedit geprobeerd, versie voor Lemon-070, maar die demo doet het niet qua communicatie... (wordt aan gewerkt)

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:
Citaat:
....
Iemand die dezelfde problemen heeft??
Kan iemand het uitproberen met bijgevoegde settingslijst, film 1.1 zit op nr. 584

Niemand die mij kan vertellen of hij (of zij natuurlijk)
- hetzelfde probleem heeft of
- het probleem niet heeft?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen