Gast Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 hallo allemaal! ik heb sinds een paar weken de publieke radiozenders op slot zitten! hebben meer mensen hier last van? heractivicatie haalt ook nix uit! en toevallig bij bijde kaartjes! Gr Knol
Gast Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 Citaat: hallo allemaal! ik heb sinds een paar weken de publieke radiozenders op slot zitten! hebben meer mensen hier last van? heractivicatie haalt ook nix uit! en toevallig bij bijde kaartjes! Gr Knol Welk pakket heb je erop?
W3ird_N3rd Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 Dat maakt niet uit, die zenders zijn gratis. Is een bekend probleem. Je kan contact opnemen met CDS om wat druk achter de oplossing te zetten. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 inmiddels doen alle radiozenders het weer! topic kan gesloten worden
Gast Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Citaat: inmiddels doen alle radiozenders het weer! Ja, maar voor hoelang. Ik lees vaker over dit probleem. Waarom Radio 2, 3 en 4 niet gewoon FTA, net als de rest?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen