Gast Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Ik heb sinds kort een skystar 2 pci kaart in mijn pc zitten maar weet niet wat ik verder nodig heb om te kunnen decoderen wie helpt mij op weg
W3ird_N3rd Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Software. Wat voor besturingssysteem heb je? Heb je d'r geen CD'tje bij gekregen? Op veel Linux distributies werkt de kaart out-of-the-box, heb je niks extra nodig (behalve een pakketje of 2 uit de repositories misschien voor een DVB-proggel en wellicht nog de MPEG2 decoder). http://www.linuxtv.org/wiki/index.php/Main_Page helpt je dan verder. Voor Windows moet je gewoon de CD die erbij moet zitten erin steken. Schotel, LNB en kabel heb je al neem ik aan? Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
jalza Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Als het goed is moet je de drivers al geinstaleerd hebben . Dan kan je gaan kijken met welk programma je wilt gaan kijken (ik zelf vind DVBDREAM erg goed ) maar het kan ook met progdvb ,mytheather,dvbveiwer,etc,etc . Verder heb je natuurlijk een goed uitgerichte schotel nodig met lnb ,maar dat lijkt me logisch . Scannen en kijken maar. Als je de gecodeerde programmas wilt zien heb je nodig een infinethy Phoenix kaartlezer ,een Smardcard van CD ,en het programma poormanscam ,te downloaden by Joshyfun's Poor Man's Cam. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Gast Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 ik draai op xp pro ,en heb wel een cd erbij gekregen waarbij dvb vieuwer gebruikt kan worden. Maar ik heb al vrij snel dvbdream geinstaleerd dat werkt op zich goed. alleen ik kan alleen fta kijken
jalza Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 wat wil je zien en op welke sat? Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
jalza Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Astra 1 alleen de orf's zijn redelijk makelijk te kijken ,soms D+ of Premiere met s2emu en softcam. Astra 2 alleen met skybox en abbo en verder natuurlijk alle BBC en ITV en nog veel meer FTA . Astra 3 niet veel . Hotbird veel FTA en wat simpel spul met s2emu en softcam. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen