Marcel62 Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Het is al een geruime tijd dat ik zonder problemen met de huidige taps mijn TF kon gebruiken. Nu doet zich het probleem voor dat ik na een weergaven van een opname een herstart moet doen om de ontvanger weer te gebruiken. Anders blijft het beeld zwart en kan ik geen knop van de afstandsbediening gebruiken m.u.v. de UIT-knop. Ik heb de netspanning er een minuut afgehad; geen verandering. Ik heb een opstart met de nul ingedrukt gehad; probleem doet zich niet meer voor. Het is duidelijk, één van de taps veroorzaakt dit probleem. Voor dat ik ze stuk voor stuk verwijderen en al experimenterend een oplossing zou vinden wil ik toch graag van iemand die het probleem kent een advies krijgen over welke tap dit kan doen, of welke instelling ik in een tap zou kunnen aanpassen. Alvast bedankt hiervoor, Marcel DM8000HD OpenPli v2.1 TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07 Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4
Dolf Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Ik heb zelfde probleem gehad en de volgorde van de tabs in de autostart map gewijzigd. Er is hier al eens eerder over gesproken, zie: klik VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Marcel62 Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Geplaatst: 27 december 2006 Ik heb inmiddels een sterk vermoeden dat de Silverline optie om een markering te plaatsen bij een dubbele stop klik voor dit probleem zorgt. De optie is uitgeschakeld en tot nu toe heb ik nog geen herstart hoeven te maken. Wellicht kan Happy2000 hier iets mee doen in zijn nieuwe versie. Groet, Marcel DM8000HD OpenPli v2.1 TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07 Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4
Gast Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 volgens mij is de TF5000 Display v1.34 de boosdoender update deze maar eens naar 1.38 ik heb hier hetzelfde gehad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen