tuuttuut Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Blijkbaar ligt de EPG er weer een tijdje uit; alleen maar 'nu en straks'; terwijl anderen weer andere problemen hebben; het lijkt erop dat op dit moment de een op NED1 de EPG van de BOX ziet terwijl anderen daar weer geen last van hebben. Ik zie de laatste week alleen maar nu en straks. Ik heb ook 2 Philipsen 6072; heb daar op het forum nagevraagd (niet-originele firmware) waar zij de epg-gegevens vandaan halen omdat ik op die Philipsen wel gewoon de EPG gegevens zie van de hele dag en niet alleen 'nu en straks'. En nu komt het: daar halen ze van dezelfde frequentie de EPG gegevens af als waar de Arion ze vandaan haalt (dat kun ik namelijk zien bij de instellingen). Dus: het is de firmware van de Arion die het verprutst en het ligt er niet aan dat er ergens medewerkers van CD liggen te slapen en het niet bijwerken. Graag een reactie van iemand die het wel begrijpt of denkt dat het anders in elkaar zit. Xtrend ET9000 Multytenne Twin
Lemon Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Het is de EPG van Ned2 (dus niet Ned1) die onjuiste gegevens toont (van The Box). Dit via een TVV-abonnement. Als het bij andere ontvangers wél goed gaat, moet het inderdaad aan de firmware van de Arion (in mijn geval: CD-uitvoering) liggen. We wachten met smart op een update, waarin dit probleem (en ook dat van de niet werkende TVV-fastscan) wordt gerepareerd. Ik begrijp de mensen van Arion niet. Ik heb op een ander forum al iemand zien posten dat-ie niet een Arion had gekocht (maar een ander merk) omdat er zoveel problemen met de software zijn. Ze raken zo dus klanten kwijt. Dan hebben ze er toch alle belang bij om zo gauw mogelijk met betere software te komen? TV Vlaanderen Duo LNB Twin B&R 65 VU+ Solo2 M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)
tuuttuut Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Geplaatst: 31 december 2006 Ik zou zeggen: wie heeft er geen last van .............. Ik heb gisteren een (boze) E-amil naar hun gestuurd. Je moet zelfs goed zoeken op hun site om die mogelijkheid te vinden. Ga eerst naar 'mijn canaldigitaal' gaan (dat vind je op de homepage, links onder); eenmaal ingelogd kun je voor een 'contactformulier' kiezen. Daar kun je dan je tekst kwijt. Als we dat 'allemaal' doen worden ze misschien eens een keer wakker en gaan ze met die klacht eens serieus aan de slag. Ik zou zeggen: 'Hoort, zegt het voort ...........'. Xtrend ET9000 Multytenne Twin
DeBeek Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Voor de liefhebbers onderons,, De EPG op NED 2 werkt weer..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen