Ga naar inhoud

EMU in 6072RayhTec7C?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik lees in de readme:

LET OP: Door de CRYPTOWORKS uitbeiding kan deze firmware niet meer overweg met het EMU blok in kanalenlijsten voor voorgaande firmwareversies. Het EMU blok zal met DownGB 1.3 gecreeerd moeten worden.

Is hier al een uitleg over of misschien iemand die dit al een keer gedaan heeft en het in het kort kan uitleggen?

Geplaatst:

Zal dit jaar dan toch nog een posting maken.

DownGB versie 1.6 moet je hebben

via de zoekfunctie had je jouw eigen posting deze posting kunnen vinden, daar staat alles toch duidelijk uitgelegd.

ps

wens iedereen een goede "rutsch ins neue"

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Geplaatst:

Nou duidelijk, daar kunnen de meningen over verdeeld zijn.

Het is me wel gelukt maar er blijven nog wel wat vragen over:

- hoe kan ik het beste "importeren"? Web? Alle mogelijkheden langslopen? En dan "Toevoegen aan huidige gegevens"? (Softcam.zip doet trouwens het niet).

- Wat wordt bedoelt met "Oude Emu Layout?

- Als ik op "Voeg toe" druk crashed het programma. Dit gebeurt ook als ik in het 'k*ys veld' klik.

Ik begrijp dat het programma door anderen is gemaakt maar we proberen hier toch ervaring uit te wisselen?

Geplaatst:

Kijk, duidelijke vragen.

kunnen we ook duidelijke antwoorden verstrekken.

Daar momenteel geen sateliet reciever bij de hand heb,

uit het hoofdje:

Citaat:
- hoe kan ik het beste "importeren"? Web?[color:"red"] mogen we niet op antwoorden ivm boardregels [/color] Alle mogelijkheden langslopen? En dan "Toevoegen aan huidige gegevens"? (Softcam.zip doet trouwens het niet).[color:"red"] welk progje kan uit een [color:"blue"] zip [/color] bestand de sleutels lezen? [/color]

- Wat wordt bedoelt met "Oude Emu Layout? [color:"red"] het aanpassen van een oude key structuur naar de nieuwe [/color]

- Als ik op "Voeg toe" druk crashed het programma. Dit gebeurt ook als ik in het 'k*ys veld' klik. [color:"red"] Zou eens een andere versie downloaden en deze opnieuw installeren [/color]

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Geplaatst:
Citaat:
- hoe kan ik het beste "importeren"? Web?[color:"red"] mogen we niet op antwoorden ivm boardregels [/color]

Sorry, was me er niet van bewust ...

Voor de rest: bedankt ik zal eens kijken naar een andere versie ..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen