Checkin Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Mijn laptop scherm heeft de laatste tijd erg veel last van dat het beeldscherm gaat flikkeren, als je het beeldscherm dicht/open beweegt gaat het weer even goed, bekend probleem ??? Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Tonskidutch Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 uh ja bij laptops algemeen die erg ruw behandeld worden de flinterdunne connectors die het schermpie van data en stroom voorzien zijn snel de klos. en dat er de lamp ter achtergrondverlichting van het lcd display ook wel eens stuk gaat danwel slecht contact maakt is ook een veelvoorkomend euvel van de laptop. is misschien binnen de garantie? cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
Checkin Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Geplaatst: 28 december 2006 Tja, ruw behandeld .... Is totaal niet van toepassing, het ding staat 99% op de zelfde plek, staat wel vaak langduuuuuuurrrriiig aan. Garantie .... nog geen 2 jaar oud Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
WPW Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Dan zal het een stekker zijn ergens achterin, open moet'tie in ieder geval. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Checkin Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Geplaatst: 10 januari 2007 Kontakt gehad met Asus, valt nog binnen de garantie (2 jaar) , vandaag is de laptop opgehaald, nou maar afwachten hoe lang hij weg is Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Checkin Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Geplaatst: 22 januari 2007 Kijk dat is nog eens service, kostenloos opgehaald, gerepareerd, kabel vervangen, bios geupdate, en vandaag weer kostenloos retour gekregen Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
mapi Geplaatst: 6 februari 2007 Geplaatst: 6 februari 2007 Eeh, bekend probleem, heb het ook echter heeft meer dan 2 jaar op de teller, en nu ? kan ik dat zelf repareren ? Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Checkin Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Geplaatst: 15 februari 2007 Citaat: Eeh, bekend probleem, heb het ook echter heeft meer dan 2 jaar op de teller, en nu ? kan ik dat zelf repareren ? Zou toch eerst Asus kontacten hierover, wie weet Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Tonskidutch Geplaatst: 16 februari 2007 Geplaatst: 16 februari 2007 mooi voor je.. maar wel bijna een magere 2 maand foetsi als het maar loopt zullen we maar zeggen.. cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
mapi Geplaatst: 16 februari 2007 Geplaatst: 16 februari 2007 inderdaad, blijf gewoon rammelen tot het te gek word en schroef hem dan wel open om te kijken wat er aan scheelt. Soms handig als je techneut van beroep bent. Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Checkin Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Geplaatst: 21 februari 2007 Citaat: mooi voor je.. maar wel bijna een magere 2 maand foetsi als het maar loopt zullen we maar zeggen.. cheers Bij mij in totaal 1,5 week weg geweest, valt dus wel mee Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
mapi Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 en wat waren de kosten ? Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Thomas2000 Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 Citaat: en wat waren de kosten ? Lezen Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
mapi Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 oops had mijn bril niet op Tsja, maar de mijne heeft ietwat meer dan 2 jaar op de teller, vandaar de centen vraag Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen