hgroen Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Een familielid van mij uit Engeland heeft een Pace Arrow Skybox van ongeveer 12 jaar oud. Het exacte type weet hij helaas niet en ik kan dat op dit moment ook niet nagaan omdat de ontvanger in Spanje staat en hij hierbij mij in Nederland is. Wel weten we dat het een digitale ontvanger is. Heeft iemand een idee of deze ontvanger zondermeer te gebruiken is voor het ontvangen van Free to Air kanalen? Of is hij geblokkeerd voor ontvangst van andere TP's dan die van Sky? alvast bedankt voor een reactie HG Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.
Koen B Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Een (digitale) Sky-ontvanger is volkomen ongeschikt voor alles behalve 28 oost. De voornaamste redenen die ik zo even uit het hoofd kan bedenken is dat je maar 50 kanalen kan opslaan die niet op de EPG van Sky zitten, en dat de ontvanger alleen symbol rates van 22.000 en 27.500 aankan. VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen