Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even een paar vraagjes:

Zijn er hier gebruikers van deze PDA?

Zoja wat doen jullie ermee, want ik heb er deze week 1 aangeschaft, en wat betreft de navigatiesoftware lijkt hij te werken, ik moet hem nog uittesten in een leuk autoritje, dus helemaal zeker kan ik het niet zeggen... maar ik ga er wel van uit dat dit werkt.

Maar ik heb nog ruimte over in het geheugen om er andere dingen mee te proberen zoals spelletjes en mp3, er zit een 2 gig sd kaart in, en voor de europa map is het een 1,5 gig , dus nog een 500mb over, en met wat poetswerk nog iets meer.

Maar ik heb ook al gezien als ik hem via usb aan de pc hang dat ik er ook mee op internet kan en dus kan msn'en, dit brengt mij dus tot de vraag of dit ook draadloos kan met dit ding, want als ik het kabeltje eruit pluk dan is het dus over met internet.

Afijn er is volgens mij nog véél meer mogelijk met dit ding zoals het toevoegen van stemmen en dergelijke, maar dat is volgens mij een kwestie van zoeken naar de juiste mappen waar dit in moet komen te staan...

Kortom, wat zijn jullie ervaringen en bevindingen met PDA's ?

Geplaatst:

MIO P350 heeft bluetooth geen wifi

Bevindingen mio

Erg leuk speelgoed alleen met de p550 1 zwaar gebruik bluetooth 1.2 en geen 2.0 worden door mio geen headset voor audio op ondersteund komt in firmware upgrade maar wanneer don't know.

Verder aanrader die dingenvan mio 1 woord lof ervoor

Geplaatst:

@h3ct0r.

Vandaag een leuk ritje gemaakt met de auto en de Mio meteen uitgetest, en ik moet zeggen dat hij lekker werkt, bewust een paar keer fout gereden om te kijken hoe snel hij was met het berekenen van een nieuwe route, en meestal 2 straten verder zaten we al weer op de goede weg.

Ook het waarschuwen als je te hard rijdt gaat feilloos, ik kom er nu meteen achter dat er stukken snelweg zijn waar ik normaal 120 rijdt eigenlijk maar 100 mag.

Dus dat werkt op zich in zo'n pda mooi en vlot.

Nu wil ik dus ook nog muziek en andere leuke dingen gaan uitproberen, en ik moet nog uit zien te zoeken in welke map stemmen en dergelijke precies opgeslagen worden, want ook daar is blijkbaar 1 en ander mee te doen, dus het is leuk speelgoed voor de donkere avonden.

Geplaatst:

De 350 heeft volgens mij geen Bluetooth maar een IR poortje de 550 heeft Wifi en Bluetooth dus daar kun je wel mee op het net.

Ik ben er minder tevreden over dan over mijn HP die houdt gewoon een paar weken stroom terwijl hij uitstaat dat redt de Mio niet, maar dit is een bekend probleem blijkt achteraf.

een fix bij Tomtom kan soms wel even duren maar dat mag de pret niet drukken.

Ik ben Redelijk tevreden voor het geld wat hij kost

Geplaatst:
Citaat:
De 350 heeft volgens mij geen Bluetooth maar een IR poortje de 550 heeft Wifi en Bluetooth dus daar kun je wel mee op het net.

Ik zie het zojuist ook dat een 350 geen Bluetooth heeft, maar het staat wel in de lijst van instellingen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen