ronald gebhardt Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Hallo, Sinds enige tijd geven de ITV zenders een zwart beeld. Het enige dat ik van hun kan ontvangen is ITV 3 en ITV Play - de rest niet meer. Is er sprake van een ferquentiewijziging of begeeft mijn philps otvanger het gewoon? groeten, Ronald Gebhardt
WPW Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Ze doen het gewoon alle 4 hoor, wat voor type plips? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
ronald gebhardt Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Geplaatst: 28 december 2006 Hallo, Ik gebruik een 6072. Ik heb iets veranderd aan mijn instellingen van mijn LNB. Misschien heeft het daar iets mee te maken? Ronald Gebhardt
Gast Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Citaat: Hallo, Ik gebruik een 6072. Ik heb iets veranderd aan mijn instellingen van mijn LNB. Misschien heeft het daar iets mee te maken? Ronald Gebhardt Wat is dat iets dan dat je hebt veranderd? dat zou het best wel eens kunnen zijn namelijk.
ronald gebhardt Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Geplaatst: 28 december 2006 Ik heb instellingen veranderd om een andere zender op te zoeken. gek genoeg doen de BBC-tjes, Film4 en een hoop andere zenders het goed. Alleen de ITV's, Playboy channel en een paar obscure muziekzenders. Ronald
Amager95 Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Op de Astra 2 verhuizen wel regelmatig zenders van frequentie. Pas nog de Wine Channel (hik). Gewoon op nieuw laten de zenders opnieuw inlezen en dan komt het meestal weer op een nieuwe plek te voorschijn. Anders even kijken op Lyngsat Adress bij het betreffende land en kom je vanzelf de betreffende zender wel tegen. Dan lukt het meestal via doorklikken wel om bij de nieuwe frequentie terecht te komen.
Gast Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Citaat: Op de Astra 2 verhuizen wel regelmatig zenders van frequentie. Pas nog de Wine Channel (hik). Gewoon op nieuw laten de zenders opnieuw inlezen en dan komt het meestal weer op een nieuwe plek te voorschijn. Anders even kijken op Lyngsat Adress bij het betreffende land en kom je vanzelf de betreffende zender wel tegen. Dan lukt het meestal via doorklikken wel om bij de nieuwe frequentie terecht te komen. Maar aan kanalen zoals ITV veranderd niet zo veel...die hebben ook een vaste plek bij Sky Digital Je LNB instelling moet zijn low band + higband met omschakelpunt 10.600 als het goed is!
jalza Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 wat wel heel regelmatig gebeurt op de kanalen van de astra 2 is het veranderen van de pids instellingen. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen