Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Topfield SCHI 7700 HDTV satellietontvanger Kan iemand mij vertellen waarom de volgende Duitse zenders SAT 1 HD, en PROSIEBEN HD aan de zijkanten brede zwarte balken heeft. ?? IS dit in een menu te wijzigen? Heb het eerder gelezen, maar met de zoekfunctie niet terug gevonden.
Gast Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Hoi Geen zorgen is normaal ligt aan de zenders. Hebben wij ook echter niet altijd soms bij hd films vol beeld p.s bevalt deze dacht dat je een Humax wilde maar is deze beter??? Erik
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Ik ben blij dat ik voor de Topfield heb gekozen. Ik wil daar niet mee zeggen dat een Humax niet goed is, maar ik ben gewend aan Topfield. Ik wil alleen nog gegevens hebben van de BBC HD. satelliet enz.
Gast Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Citaat: Hoi Geen zorgen is normaal ligt aan de zenders. Erik Is dat niet erg slordig? En waarom doen die zenders dat?
Satwatcher Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Zijn programma's die met SD camara's zijn opgenomen maar HD worden uitgezonden. Satwatcher ---------------------------------------
Gast Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Hoi Heb de Topfield gezien niet zo'n mooi design als de Humax de afstandsbediening heeft niet zo'n fijne bediening als de Humax en verdient geen schoonheidsprijs. Verder wel mooi beeld en snel zappen Zag geen verschil overigens wat beeld kwaliteit betreft als de Humax en ze stonden langs elkaar. Hopelijk niet al teveel bugs in het begin maar hij is net uit en zal het eens in de gaten houden. Zag ook de Homecast das ook een mooie ontvanger en leuk in prijs . Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen