Ga naar inhoud

hoe firmware arion 9300 zonder seriele poort updaten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kheb geen seriele poort op mijn laptop, maar ik heb geprobeerd om het bestand emmapvr9300_boot_flash.mem en de laatste nieuwe firmware AF9300PVR_V2082_Beta4.0_20061220.mem in het mapje firmware op de harde schijf te plaatsen en het dan manueel aan te klikken. Als ik het eerste bestand aanklikt reboot de arion gewoon zonder verandering en als ik het tweede bestand aanklik dan verschijnt er een schermpje waarin staat "incorrecte waarde"

Wie weet raad aub ?

De huidige situatie is de volgende:

Ik heb een internationale versie (geen CD/TVV dus)

Versienummer Loader:LdVer1.1

Versienummer Software:ARI-1067-2053

Versienummer Hardware:DVer1.3

Geplaatst:
Citaat:

Versienummer Loader:LdVer1.1
Versienummer Software:ARI-1067-2053
Versienummer Hardware:DVer1.3

De emmabootflash is met versie ARI-1067-204e ingevoerd. Jij hebt versie 2053 dus deze zou er al in moeten zitten.

Ik heb het zelfde probleem gehad met de originele versie in mijn receiver: ARI-1067-2053 wilde ook niet vanaf de firmware folder updaten. Ik heb nooit de bootflash vervangen, enkel de firmware. Dit heb ik de eerste keer via serieel gedaan, daarna kon ik wel via USB updaten (en in latere versies OTA updaten)

Conclusie: zoek iemand met een nulmodem kabel en pc met seriele poort, of koop een USB naar serieel converter. Na een keer update kun je toekomstige versies via USB of OTA laden.

Suc6,

LionKing

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen