Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds vanmiddag kan ik opeens geen beeld meer krijgen op RTL 4, RTL5, RTL 7. Ik gebruik een Dreambox 5620 met een abonnement op het basispakket. Thuis heb ik nog een Dreambox 7000 sataan en deze heeft nergens last van.

Beide ontvangers zitten op een eigen schotel met lnb aangesloten. De 5620 zit op een asta-hotbird lnb. Ik heb al een nieuwe zenderlijst (pet123) in de ontvanger gezet, maar helaas dit werkt niet. Ook de ontvanger even van het stroom halen en dan weer aanzetten werkt niet.

Iemand nog tips op ideen?

-=Met Een Hamer Past Alles=-

Geplaatst:

Staat je softcam instellingen nog wel goed,laatst ook gehad dat alles ineens leeg was.

Bij mij vermoede ik dat het kwam omdat de var op 100% stond.

Geplaatst:

Dat is een goed idee. Ik heb het geprobeerd maar alles stond nog goed. Ik heb alles even herstart maar helaas ik heb geen beeld... de var is voor 63% vol.

Geplaatst:

Wissel de kaarjes eens om, het valt mij op, dat de datum van enkele kaartjes niet zijn bijgewerkt naar 31 Jan 2007, mijn collega hier heeft op 1 kaartje, welke nog op 31 Dec 2006 staat, ooks sinds vandaag geen beeld meer op de RTL's. (strong 8000)

Mijn Echostar DSB 2000 werkt de kaart ook niet meer bij, maar deze kaart heb ik begin deze maand even omgewisseld in mn andere ontvanger, zodat deze wel weer bijgewerkt is, hier nu dus geen problemen meer mee. (mn collega nog wel, morgen even mijn kaartje uitlenen, en zijn kaartje weer in mijn ontvanger bijwerken)

Geplaatst:

Hier op mijn Relook 400s zijn de zenders van RTL ook weg, alleen RTL 4,5 en 7 voor zover ik weet. De rest doet het wel.

Ik zal eens een andere emu proberen. Net even alle emu's geprobeerd (cccam, camd3, camd3+capmtserver, gbox) allemaal in combinatie met een legale, originele canal digitaal kaart. RTL 4, 5 en 7 doen het dus niet.

[edit] RTL duitsland doet het wel [/edit]

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:

Bij mij het zelfde verhaal op freq 12343.50 H doet nix het meer rtl4 rtl5 rtl7 tv oranje discovery channel animal planet eurosport cartoon netwerk tcm en hallmark allemaal weg. Vreemd hoop dat iemand hier iets op vind ik heb alles geprobeerd, schotel opnieuw stellen, stukje van kabel gehaaald, nieuwe settinglijsten enz. Baal er echt van.

Greetz,

Sijberman.

Geplaatst:

Bij mij is het nu opgelost.

Ik weet niet of dit het probleem was, maar ik heb CCcam als emu geselecteerd in mijn Relook en vervolgens heb ik een reactivatie aangevraagd. Normaal gebruik ik camd3 als emu, maar deze krijgt de updates niet of niet goed door.

Ik heb een activatie puls gevraagd en vervolgens SBS6 aangezet voor een half uurtje en nu werkt alles weer (22:10)

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:

Ik heb het uiteindelijk ook met een heractivatie kunnen oplossen. Ik draai al een aantal maand met de 5620 en nooit ging er iets fout. Misschien dat bij canaal digitaal iets niet helemaal lekker was.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen