Gast Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Ik heb van een kennis een Echostar DSB-9800 gehad en daar via marktplaats een Raven scorpio schotel bij gekocht (10 €) schotel, muurbeugel en LNB. Ik heb inmiddels beeld van BVN maar deze valt geregeld weg, de signaalsterkte indicator geeft 3/4 groen aan, dus ruim voldoende signaal. Ik heb vrij zicht. Kan deze combinatie wel? Er zit een irdeto 2.3 ding in, dus dat is wel goed heb ik hier gelezen, verder zit er een irdeto card bij, maar deze is inactief. Kan er in de ontvanger een canal+ card? of moet er wat anders in? Wie helpt een beginnende satter....... vr. gr. Fred van Munster Nijverdal (overijssel)
Boeliehumax Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Hallo, als bvn weg valt lijkt het erop dat je schotel niet goed uitgericht staat, of dat een van de kabels niet goed vast zitten (door wind kan de verbinding wel eens even onderbroken worden.) Voor bvn is geen smartcard nodig dus hierop moet je altijd beeld hebben. Verder kan je in je echostar een irdeto 2 canaal digitaal smartcard gebruiken (dit is een rode smartcard).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen