faster Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 hallo heb een topfield tf 5000 PVR black panter besteld en bezit ook een dreambox omdat ik met een dreambox nooit een ci cam gebruikte ben ik nu een leek op dat gebied vraag is welke CI cam kan ik best gebruiken bij deze topfield het is zowel voor tv vlaanderen en canaal digitaal kaart en zoek er op termijn ook meer uit de cams te halen lees hier veel over dual cam , kan men daar 2 kaarten insteken of moet men met 2 gescheiden cams werken ? zijn de T-Rex en diablo cam goede cams , of hou ik het simpel bij de nieuwe aston dual cam ? ervaringen en tips altijd welkom dank en groeten
acid Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Als je zeker van je zaak wilt zijn kan je het beste de ci cam van canaldigitaal/tv-vlaanderen nemen aaangezien die volgends CDS/TVV gegarandeerd zijn door hun . Wil je toch niet zo'n gecertificeerde ci module dan is de aston 1.07 versie wel een aanrader aangezien die ook mediaguard/seca ondersteund maar niet gecertificeerd is .
raptorsat Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Om de beide kaarten goed te laten werken is een xcam perfect en een goedkope oplossing. Maar als je nog meer met de cam wil doen zou ik voor iets anders gaan. Ik zelf werk voor beide kaarten wel met xcam angel en zeer tevreden.
faster Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Geplaatst: 2 januari 2007 zijn dat standaard cams of moet ik opnieuw andere software instaleren dat deze zenders ondersteunen ? ondersteunen ze ook dual cams voor 2 tuners ? zoniet hoe gaat men dan tewerk voor deze tuners dank en groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen