Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 december 2006 Geplaatst: 31 december 2006 ik wil alleen deze satellieten goed kunnen ontvangen, 13 - 19.2 - 23.5 - 28.5 - E op zitten. liefst met een Mutihouder waar de juiste hoeken vast inzitten, en die redelijk makkelijk is in te stellen. Ontvanger is de Topfield HSCI 7700 HD ontvanger.
rudolfdebeer Geplaatst: 31 december 2006 Geplaatst: 31 december 2006 Hier oeroude Peoples republic of China 60 cm wok (SunStar)op HH120 Stab aan een Kaon of andere bak met losse stab besturing. Bijna geen geluid. No problems. Staat al 8 jaar zo'n beetje. Cheapo LNB van 8 euro erop. Schitterend beeld. Kon wat sneller maar denk dan terug aan het antennepaal klimmen in de sixties als jongen van 8 om de steunzender van Lille (Fr) te pakken te krijgen voor Kuifje in zwart/wit. Waar praten we dan nu over. Neem tijd om te kijken i.p.v. te zappen. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
pietsky Geplaatst: 31 december 2006 Geplaatst: 31 december 2006 Henri Je zoekt zoiets als een Multytenne daar zit alles in, al hoewel je toch met deze schotel niet altijd goede ontvangst hebt, maar over het algemeen zijn de reacties over deze schotel positief. Anders zal je moeten kijken voor een Wave frrontier 55cm, heeft alles wat jij zoekt en een goed rendement. Ik denk dat je hier evt eens voor moet gaan kijken bij een dealer. Pietsky Satellietsky [color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A. TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 december 2006 Geplaatst: 31 december 2006 Ik ga voor de Visiosat 80 cm met de multihouder, 19.2 - 23.5 - 28.5 E Zie bijlagen foto
Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Iemand ervaringen met deze Visiosat 80 cm schotel, met een multihouder 19.2 - 23.5 - 28.5 E Of advizeren jullie een ander formaat Visiosat schotel, bij deze multihouder ? Waar is deze te koop, omgeving Arnhem. Winkelnamen, alleen naar mijn PM, i,v,m, reclame Zie foto Bijlagen
Henksat Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Citaat: Met een Triax multifeedhouder kost het je waarschijnlijk een stuk meer moeite, temeer daar de Astra 3 niet goed vindbaar is met een goedkope satfinder. Afstellen met een goedkope satfinder is zowiezo puinhoop, maar ik heb al meerdere Triaxen met een Multiblock weggezet en vindt dit toch wel een perfecte oplossing. Ook qua prijs ligt deze beter als b.v. een Visiosat die toch kompleet een stuk duurder is. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
rudolfdebeer Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Het probleem is dat de helft van de Triaxen slecht zijn en daarom de Astra 3 niet goed kunnen oppikken. Heeft iets met woktype te maken (niet selectief genoeg en eigenlijk bedoeld voor Astra 1 en 2 en Hotbird pakket). Heeft niks met die satfindertjes van doen maar met het binnenkomende signaal van de wok naar de lnb. Op de astra3 zit trouwens niks van interesse. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Henksat Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Daar ben ik het dus niet meer eens, maar dit terzijde. En Astra is wél belangrijk, daar gaan medio 2007 alle regionale naar toe, die verdwijnen dan van Astra 1. Ook de HD uitbreiding in de toekomst voor Nederland zal hierop komen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Hier te koop Rijndijk 59 Doornenburg 0481-450297 Maar kijk ook eens naar de Triax met multifeet,maakt een hoop uit in prijs. Ik heb een Triax,het werkt super. Ik woon in Arnhem,voor meer info kom je maar eens langs. Ruud
Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Ik wil het wel eens komen bekijken. Stuur mij maar een PM met je gegevens. Neem ik wel contact met U op
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen