saTjong Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Als ik een opname afspeel, op pauze druk en daarna weer hervat, start het geluid altijd pas 1 sec nadat het beeld begonnen is. Is dit normaal en kan ik hiervan af komen? Komt het door de TF5000PVR of door de Magic cam?
Keitje Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 Bedoel je dat beeld en geluid dan niet synchroon zijn? Als dat je probleem is, doe ik met mijn 4000 het volgende: ik geef met de groene toets een marker en start na het koffie zetten weer met een druk op de gele toets. De opname start weer en beeld en geluid zijn synchroon. Voor het gemak heb ik even aangenomen dat de 4000 en 5000 hetzelfde reageren. Kees Ouderwets DM8000 en DM500HD. (Met PLi)
saTjong Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Geplaatst: 3 januari 2007 (Excuus voor de afwezigheid) Nee, ik bedoel dat na pauzeren het beeld meteen begint te lopen, maar het geluid 1 sec later pas. Het loopt wel synchroon, maar ik heb 1 sec geluid gemist. Ben ik de enige die dit heeft?
Happy2000 Geplaatst: 3 januari 2007 Geplaatst: 3 januari 2007 Ja dit heb ik ook, stoort me trouwens helemaal niet. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
saTjong Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Geplaatst: 4 januari 2007 Bij een talkshow zonder ondertiteling kan het vervevlend zijn om een seconde geluid te verliezen. Het zal wel een feature zijn van Topfield PVR's, maar aangezien het beeld wel speelt zie ik geen technische verklaring voor dit.
Dolf Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Het lijkt door de CAM te komen, ik heb het ook bij de X-CAM, maar niet met de Aston dual cam. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen