freak Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 hoi ik heb veel last van stroomuitval zodoende heb ik een backup socket gekocht die dus een paar minuten stroom geeft als de stroom uitvalt nou werkt het wel, maar alleen de router die er ook opzit, valt na een halve of hele minuut al uit hij begint zichzelf steeds te resetten de computer blijft wel gewoon doorgaan ik heb al een andere router geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat
WPW Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Waarschijnlijk te licht als de pc er ook bij zit, meet eens hoeveel van de 220v er over blijft en voor hoelang. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
freak Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Geplaatst: 30 december 2006 vreemd ik haal 5 minuten, alleen de router valt na +- 1 min uit maar als ik de de monitor erafhaal haal ik 10 tot 15 min en dan blijft de router wel gewoon doorgaan zou een monitor zoveel stroom verbruiken? of is hij misschien niet meer goed?
Gast Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 Is het eeb CRT of TFT? CRT zijn stroom vreters.
WPW Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 Een pc/monitor draait nog wel op 180volt, een adapter voor de router geeft relatief een paar volt minder bij 180 en das dan net niet genoeg voor de router. Neem een egte UPS. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
freak Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Geplaatst: 31 december 2006 het is een 12 volt adapter wat als ik hem gewoon op een accu zou aansluiten? zou dat moeten werken?
WPW Geplaatst: 31 december 2006 Geplaatst: 31 december 2006 Waarschijnlijk wel als het allebij DC is. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
DRG Geplaatst: 31 december 2006 Geplaatst: 31 december 2006 klinkt mij als een ups.. een goedkope ups geeft geen nette sinus af en vele adapters en pc voedingen vinden dit niet zo prettig. je kan inderdaad beter een goeie ups kopen en deze terug brengen naar de winkel Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen