Ga naar inhoud

SF-team enigma for mutant 200s released

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

SF-team image for Mutant 200s (serial_all) 30-12-06 and update (readme included) removed on makers request (too buggy)

Dat wil toch wel wat zeggen niet?

Originele Improved version of Enigma 1.08 (serial_all), based on kernel 2.6.17, 20-12-2006 draait wel soepel .

DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000

Geplaatst:

Inderdaad is SF team op Mutant buggy, echter alleen als men remote een kanaal wilt switchen bij het streamen via het netwerk. Dan krijgt men een fatal error, reden waarom SF team voorlopig de images uit publicatie gehaald heeft. Daarnaast zijn er problemen met G-box icm andere emu's.

Ik vind dit probleem geen reden om de image niet te gebruiken, het is een minor bug, maar toch.. het is voor dé hobbyisten die net dat extra uit deze boxen willen halen inderdaad wel lastig. dan gaan ze maar terug naar DGS images.

Dus: wissel niet van kanaal, en als men toch wilt streamen en gebeurt het toch, dan de stroom uit/ aanzetten en probleem is opgelost.

Echter SF team werkt al vanaf begin Januari op 4 mutants bij mijn familie zonder problemen. Dit wel bij gebruikers die niet meer doen als hem als zap box gebruiken met de juiste emu's erop. Heeft in ieder geval stukken beter beeld als de DB 500s, zeker op LCD en plasma schermen. Ben je gewone gebruiker en je accepteert die "beperkingen", neem enigma. Wel meteen de 3012 image erop zetten, ik heb niet de update gedaan.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen