bashoogeveen Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 Ik ben aan het zoeken naar een cardreader, maar zie door de bomen het bos niet meer. Misschien kan iemand van jullie een paar tips geven of me doorverwijzen naar een site waar de verschillen tussen de diverse readers uit de doeken wordt gedaan. Het volgende moet mogelijk zijn: USB-Aansluiting Moet werken met NewCS Moet werken met een Seca2 kaart (Canal Digitaal) Moet werken met een Nagra kaart (Premiere) Bovengenoemde kaarten tegelijk gebruiken (twee aparte readers mogen natuurlijk ook) Ik heb inmiddels begrepen dat er diverse kaartlezers (Phoenix, Mastera, Infinity, etc.) te koop zijn die af en toe ook behoorlijk in prijs verschillen. Maar behalve de prijs, zijn de verschillen me tot nu toe niet erg duidelijk. Misschien kan iemand me een zetje in de goede richting geven? Bij voorbaat dank!
Zilverster Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 @bashoogeveen, Het klinkt misschien afgezaagd, maar kijk eens op de site van onze Duwende vriend, links boven onder programmertest, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
bashoogeveen Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Geplaatst: 30 december 2006 Bedankt voor je tip, maar ik was al op de site van Duwgati geweest (hele goede site trouwens). Ik heb nog nooit met programmers en cardreaders gewerkt. Wel heb ik veel ervaring met dbox2, dreambox en een aantal CI-modules. Zodoende weet ik dus niet waar ik op moet letten bij de aanschaf. Inmiddels weet ik wel dat de Infinity USB reader met NewCS compatible is. Misschien kan iemand mij vertellen of het mogelijk is twee van dergelijke readers parallel te gebruiken op een Win32 systeem. Overige tips zijn vanzelfsprekend ook welkom!
rlckring Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Als je hem alleen wilt gebruiken voor sharing zou ik gaan voor serieel en geen usb. Dit ivm met het aanbod cardservers. Newcs is niet de enige, en niet allemaal ondersteunen ze de Infinity USB programmer.. Dit is wel een leuke voor sharing en werkt met allen encrypties en Cardservers.. In google zoeken naar: #$%#%$#%$#%$ dualphoenix Er bestaan zelf behuizingen met 4 cardreaders in een cdrom slot van je pc.. Even rond kijken dus bij willem
Soulman Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 Hoi Rick, Ik ben toch wel erg benieuwd naar hoe je zo'n ding in je pc bouwt. Kan je de voeding gewoon weghalen uit bv de cd-rom of HD? Hoe bevestig je zo'n interface in de pc? Alvast bedankt Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
rlckring Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 je koopt bij #%$#%$#%$%$#$ gewoon zo'n 5,25 case met 2 van bovenstaande plaatsjes er in. 4 cardlezers in total dus. Je moet dan ook 4 compoorten hebben en de voeding kan geloof ik via usb worden afgetapt. Als je het plaatje beijkt op #%$"#"#$"#"#$ zijn website, zit er zo universele 12 en 5 volt kabel bij. Zo op het oog lijkt het mij geen probleem. Voor meer info moet je toch echt bij $%#%$#%$#%$#$ zijn zelf heb ik dat spul niet.. Suc6
Soulman Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 OK, bedankt voor je hulp groeten Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen