Gast Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 Nadat ik een factory reset had gedaan, verschijnt er geen menu meer na het opstarten. Ik heb er daarna maar eens, via een nul-modem kabel, de laatste sofware ingezet maar dat hielp niet. Het enige dat te zien is bij het uitschakelen, is de melding "Gegevens worden weggeschreven" o.i.d. Weet iemand een trucje om de zaak weer op de rails te krijgen?
Gorefest Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 En als je op menu drukt dan gebeurt er ook niets? Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Nee, dat is eigenlijk het probleem. ik wilde wat wijzigingen aanbrengen na een factory reset, maar nu verschijnt er helemaal niets meer op het scherm...
Gorefest Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Je kunt het beste ff met Echostar bellen. Echostar Helpdesk-nummer 0900-2021377 Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Bedankt voor het nummer. Ik heb ze al een mailtje gestuurd, als ik daar niets op hoor, zal ik zeker bellen.
Gorefest Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Mail kan altijd een tijdje duren. Snelste is gewoon bellen. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen