Ga naar inhoud

AF-9300 EPG werkt voor alle kanalen behalve NED2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb na de upgrade naar firmware 2081 een goed werkende EPG. voorheen werkte het nooit op zondag maar nu geen probleem meer. Het enige probleem nu is dat NED2 al dagen lang precies dezelfde programmas laat zien, ik dacht eerst dat er een nieuwe horizontale programmering gestart was (ja ik ben blond) maar dat was dus niet zo. Meer mensen met dit probleem?

Ligt het aan de firmware of aan Canal+?

Geplaatst:

Ik zou zeggen: wie heeft er geen last van ..............

Ik heb gisteren een (boze) E-amil naar hun gestuurd. Je moet zelfs goed zoeken op hun site om die mogelijkheid te vinden.

Ga eerst naar 'mijn canaldigitaal' gaan (dat vind je op de homepage, links onder); eenmaal ingelogd kun je voor een 'contactformulier' kiezen. Daar kun je dan je tekst kwijt.

Als we dat 'allemaal' doen worden ze misschien eens een keer wakker en gaan ze met die klacht eens serieus aan de slag.

Ik zou zeggen: 'Hoort, zegt het voort ...........'.

Xtrend ET9000

Multytenne Twin

Geplaatst:

Het vreemde is dat de rest van de EPG echt perfect werkt, dit in tegenstelling tot wat ik in die andere thread lees. met mijn vorige firmware ( een "goedgekeurde" Canal+ versie waarvan ik het versie nr vergeten ben) werkte het ook goed (behalve dan op zondag).

Geplaatst:

Heb gisteren eens een harde 'uit' gedaan (knop achterzijde). Sindsdien werkt ineens wel de dagelijkse EPG en ook die van morgen maar niet meer de 'nu en straks' ..............

Xtrend ET9000

Multytenne Twin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen