Ga naar inhoud


Beeld kopieren van Samsung PVR naar andere lokatie


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

1) Is het iemand al gelukt opgenomen beelden via Samsung PVR (DCB-P850R) te kopieren naar een andere lokatie, bijv. een andere harde schijf of USB stick?

 

2) Weet iemand of opgenomen radio is over te zetten, alsof het een MP3 bestand betreft?

 

Thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:

Is dit trouwens de doos die je krijgt bij UPC als je kiest voor hun "UPC DVR"?

Nee, de Samsung PVR is alleen geschikt voor de kabelbedrijven die gebruik maken van Irdeto.
UPC heeft een eigen DVR, volgens mij is die van het merk Thomson.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, ik dacht/hoopte dat UPC ook irdeto zou gebruiken. Lekker handig allemaal, ik overweeg digitale kabel uitsluitend voor NASN (North American Sports Network), want via satelliet is (vrijwel) geen NHL te ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is jammer. Is dit iets wat door technische beperkingen komt, of zou zo iets op te lossen zijn als de kabelboeren en samsung er geen moeite mee hebben. Het zou toch ideaal zijn als ik een concert o.i.d. heb opgenomen en dit kan kopieren naar een USB stick om daarna definitief de opname ergens op te slaan. Nou moet ik elke maand kritisch gaan kijken welke opnames ik weg moet gooien en welke ik toch wat langer wil bewaren.

 

Ik begrijp dus dat de enige optie is, om nog een dvd recorder aan te schaffen en deze aan te sluiten op de scart en vervolgens analoog opnemen.

 

Weet iemand trouwens of er een portable dvd recorder of een ander portable opname apparaat bestaat, die bronnen via een scart kan opnemen? Nog een apparaat in de kast past niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...