gert 2000 Geplaatst: 31 december 2006 Geplaatst: 31 december 2006 de nokia 9600 met software NoOneManIt.1.3 werkt met beide kaarten van canaaldigitaal irdeto2 werkt goed met freecam2018. en seca werkt goed op de nokia met een orginele seca module van canaaldigitaal.met de genoemde software de meesten zullen dat wel weten maar het is maar een tip. gr gert
Satlook Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Bedankt DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Jan Ambers Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Ik heb er de Aston, de laatste nieuwe op geprobeerd met die led in vooraan, er staat geen typenr op, is wel een dubbele voor PVR en kijken(???) maar die wordt elke keer na een reset afgeschakeld... Zodra de orig cam CDbinnenkomt ga ik ook eens checken, want tot nu toe kijk ik geen TVV, omdat mijn Nokia 9200 het er niet op doet, en misschien als de 9600 het doet kan dat veranderen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen