zuurtje Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Hallo Mijn Topfield pvr 4000 blijft na het bedienen van de ab enige tijd hangen. Dit doet hij nadat ik elke keer een toets bedien. Maw een keer drukken is +- 10 sec vast. Dit is toch wel erg irritant. Ik heb een firmware update gedaan en dat staat nu op 11 oktober 2006, maar het zelfde probleem bij een oudere firmware ook. wie weet wat hier het probleem is?? Grt zuurtje Topfield 4010 - Dreambox 7020 - Dreambox 7025 - 2x Triax 78cm - 1x Triax 88 cm - 1x Visiobigsatellite - alles natuurlijk draaibaar behalve de bigsatellite
moesie Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 ik denk dat het de hardisk is. zet de tijdverschuiving in het menu harde schijf opsies uit en ik denk dan dat het probleem dan verholpen is.
zuurtje Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Geplaatst: 1 januari 2007 Thanks dat was dus het probleem fijn en bedankt Grt zuurtje Topfield 4010 - Dreambox 7020 - Dreambox 7025 - 2x Triax 78cm - 1x Triax 88 cm - 1x Visiobigsatellite - alles natuurlijk draaibaar behalve de bigsatellite
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen