Ga naar inhoud

AF9300 Opname om zeep na editing

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag satcollega's,

ik ben het jaar weeral goed begonnen.

Gisteren een opname gemaakt met m'n AF9300. Vanmorgen een beetje opgekuist door stuk van vorige programma eraf te knippen. Blijkt dat nu de opname zwart is! Het beeld verspringt om de 10 seconden als je het afspeelt.

Voor alle zekerheid eens gecontroleerd en ze is werkelijk gedecodeerd opgenomen (clean dus). Dan maar eens geprobeerd om in gang te krijgen via DVR studio. Daar komt "coded" op. Volgens de sat is ze ongecodeerd (je weet wel icoontje)! Een een reboot gedaan maar ook dat helpt niet. Ik ben ten einde raad.

Ramses

Geplaatst:

Waarschijnlijk heeft hij tijdens de opname of tijdens kopieren de kaart en/of module niet gezien,en denkt dus dat deze ongecodeerd is.

Er is volgens mij nog geen mogelijkheid om hem acheraf te vertellen dat een opname gecodeerd is.

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Geplaatst:
Citaat:

Er is volgens mij nog geen mogelijkheid om hem acheraf te vertellen dat een opname gecodeerd is.

Dat hebben we in het verleden wel eens uitgezocht op de 5020. Als je niet bang ben om iets anders kwijt te raken dan kun je eens spelen met de zgn. attibuten van de bestanden. FF kijken HIER

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen