lemoi Geplaatst: 13 juli 2007 Geplaatst: 13 juli 2007 waar komt die info vandaan dat er een firma update komt voor de DSR7005? VAn Philips direct? Als dit niet zo is dan is het onredelijk te klagen bij Philips. Zij kunnen nniks tegen een gerucht doen, creert alleen onbegrip bij klanten zoals hier al blijkt. philips zal alleen een announcement doen als de software af isen niet daarvoor of ermoeten graverende problemen in de huidige SW versie zitten Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
MJB Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Hallo Lemoi, Een bron als de 2 wekelijkse blad Satelite lijkt mij toch een betrouwbare bron. Dit heeft Dunhans ook al vermeld in een andere rubriek. Grtz, Zapdos
0011 Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Citaat: waar komt die info vandaan dat er een firma update komt voor de DSR7005? VAn Philips direct? Als dit niet zo is dan is het onredelijk te klagen bij Philips. Zij kunnen nniks tegen een gerucht doen, creert alleen onbegrip bij klanten zoals hier al blijkt. philips zal alleen een announcement doen als de software af isen niet daarvoor of ermoeten graverende problemen in de huidige SW versie zitten Lees hier over updates mbt de Duo LNB 60 (Bron CanalDigitaal) Geschikte satellietonvangers Om de DUO LNB te kunnen gebruiken, moet uw satellietontvanger van de juiste software zijn voorzien. Veel ontvangers bieden de mogelijkheid om via de satelliet (OTA) een software-update uit te voeren. Als dit voor uw satellietontvanger (nog) niet mogelijk is, dan kunt u uw goedgekeurde ontvanger doorgaans bij uw dealer laten updaten naar een softwareversie die geschikt is voor gebruik met de DUO LNB. De onderstaande satellietontvangers die op dit moment verkocht worden, zijn geschikt voor de ontvangst van twee of meer satellieten. In de bijbehorende PDF-bestanden vindt u de update-instructies. Goedgekeurde ontvangers met OTA-update Arion AF 9280 PVR / AF 9300 PVR / AF 9400 PVR HDMI (PDF, 25kB) Inverto IDL 7000 CD (PDF, 16kB) Lemon 070 PVR (PDF, 16kB) Philips 2210 / 2211 / 2212 (PDF, 27kB) Thomson TS4H (PDF, 25kB) Goedgekeurde ontvangers zonder OTA-update Adimo Jazz / Jive (PDF, 43kB) Homecast S3000CI CD / S5000CI CD (PDF, 20kB) Philips DSR 7005 (DUO LNB ondersteund vanaf softwareversie 1.3) Rebox RE 2250 MG (PDF, 31kB) Strong SRT 6825 / SRT 6850 / SRT 6855 (PDF, 31kB) Topfield TF 5000 PVR-CD (DUO LNB ondersteund vanaf softwareversie 5.13.57) Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2) Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799) Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal Kabel TV (Starter) via UPC Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen
lemoi Geplaatst: 16 juli 2007 Geplaatst: 16 juli 2007 Tja, zeker geen slecht blad maar ik geloof pas als het direct uit de ontwikkel groep komt en niet ui teen blad. Hoogst waarschijnlijk hebben zij met iemand van Philips nederland gesproken en niet met de groep die die dingen maakt. Dus als het in een blad staat zou ik daar geen garantie op geven dat het werkelijk zo is. maar goed dat is mijn mening Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
lemoi Geplaatst: 16 juli 2007 Geplaatst: 16 juli 2007 Ja daar staat 1.3 maar ook niet wanneer die komt. Noem me een pessimist maar ik ben altijd een beetje wantrouwig als ik zou iets lees. Dat geloof ik niet meteen, dan moet het wel van meerdere bronnen gelijktijdig komen. Nu kan je dus boze reactie naar philips sturen maar die knakkers van de helpdesk zullen niet beter weten dat de software er nog niet is. Dat weten ze pas als ie er werkelijk komt. Zoals gezegd: da's mijn mening Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
satmarc Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik heb vanmiddag nog met de dealerlijn van Philips gebeld, en met onze vertegenwoordiger van Philips. Beiden konden nog niet bevestigen dat er een nieuwe update klaarstaat voor deze mooie ontvanger. Wel konden ze mij bij de dealerlijn vertellen dat als er een update zou komen, ze gepland staat aan het begin van een nieuw kwartaal, dit zou dan begin september zijn als ik goed reken. Ook nog gebeld met de dealer infolijn van Canal Digitaal, en ook zij konden mij niet de bevestiging geven dat er een nieuwe update klaarstaat. Laten we maar rustig afwachten ..... hoewel wachten wel lang duurt hoor. Laat Philips eens een voorbeeld nemen aan Inverto. Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
lemoi Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 tja, dus het kan nog even duren. En inverto wrkt maar aan een paar boxen voor een paar landen. Gelukkig voor Philips doen zij veel meer maar voor ons heeft dit gevolgen voor bestaande producten Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
satmarc Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2007 Het is alleen wel heel erg vreemd dat op deze ontvanger vanaf softwareversie 1.3 het LNB60 gebeuren van Canal Digitaal goed werkt (astra 1 + 3) maar er nog geen update is. Vanaf 1 september verhuizen de regionale zenders, en wij zitten nog met softwareversie 1.2 Volgens mij loopt er 1 en ander een beetje achter. Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen