maxloader Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Mijn AMD met xp sp2 start 2 x op, eerste keer zodra je de desktop ziet reboot de computer meteen weer en start dan wel goed op. Het is een nieuwe instalatie van xp incl sp2. Iemand enig idee wat hieraan te doen? Max Live life to the Max(loader)
Gast Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Gewoon een "format c" doen en herinstalleren.Dan zet hij er een volledig blank XP besturingssysteem op.
Gast Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 vreemd, je kan eens bij het configuratiescherm kijken en die stomme "automatische reboot bij fout" uitzetten en misschien dat je dan meer informatie krijgt. Het is mogelijk dat er de 1ste keer een soort stopfout is waardoor je eigenlijk een BSOD moet krijgen, maar omdat XP altijd automatisch een reboot doet (tenzij je dit uitzet) krijg je die melding nooit te zien. Heb ik ook al een paar keer gehad (start de Pc ineens opnieuw op) en ook al eens gezien dat een PC steeds een reboot deed en niet meet uit wilde, dat kwam omdat er tijdens het afsluiten een BSOD kwam en de PC dus een reboot deed ipv. het gewoon uitzetten van dat ding.
Crest Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Klinkt als een driver probleem. Maar ja, welke? Heb je b.v. alle bij het moederbord behorende drivers geinstalleerd? Heb je wel de juiste drivers voor de geluidskaart en de videokaart geinstalleerd? Begin eerst met een nieuwe installatie, gevolgd door de moederborddrivers en kijk hoe het dan gaat. Als het goed gaat dan een backup maken met b.v. Ghost en dan verder gaan.
maxloader Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Geplaatst: 2 januari 2007 Ik heb format C: gedaan, het is een schone installatie, bij apparate beheer zijn er geen gele vraagtekens dus de drivers zouden in orde moeten zijn. Ga dat verhaal van reboot bij een fout eens proberen. Max Live life to the Max(loader)
Gast Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Citaat: Ik heb format C: gedaan, het is een schone installatie, bij apparate beheer zijn er geen gele vraagtekens dus de drivers zouden in orde moeten zijn. Ga dat verhaal van reboot bij een fout eens proberen. Max Dat windows geen vraagteken zet wil nog niet zeggen dat de driver geen problemen kan opleveren. Heb het eens gezien met een webcam, de driver was goed geïnstalleerd (geen geel vraagteken enzo) maar de PC liep er wel steeds op vast. Gelukkig was het probleem met google en de foutmeding op het blauwe scherm snel opgelost.
maxloader Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Geplaatst: 3 januari 2007 Het is toch een driver probleem denk ik, heb de driver van de videokaart vervangen en hoop nu dat het is opgelost. Max Live life to the Max(loader)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen