Gast Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Hallo: ben niet helemaal een beginner, ik gebruik nu 3 jaar een Topfield4000PVR. Ik zou echter van opnames op de harddisk een dvd willen maken en/of ze overzetten naar een alternatieve harddisk, direct op mijn pc of op een externe hd. Hiervoor wil ik eventueel een nieuwe PVR aanschaffen bv TF5000pvr echter ik moet dan zoals ik het begrijp 20mtr usb met boosterkabel overbruggen en ik vraag me af hoe het gebruik dan verder is. Of de nieuwe Topfield met wifi? Of zijn er andere en eenvoudiger routes te kiezen met een goede en betrouwbare pvr met minstends de faciliteiten van mijn TF4000pvr (andere merken: bv is een linux apperaat (Dreambox) de beste oplossing, en hoe daar dan mee te werken?)
grunnsat Geplaatst: 3 januari 2007 Geplaatst: 3 januari 2007 Citaat: Hiervoor wil ik eventueel een nieuwe PVR aanschaffen bv TF5000pvr echter ik moet dan zoals ik het begrijp 20mtr usb met boosterkabel overbruggen en ik vraag me af hoe het gebruik dan verder is. Of de nieuwe Topfield met wifi? Als je toch overweegt een nieuwe PVR te kopen, neem dan de TF6000PVR. Die heeft WiFi, en dan heb je dus ook geen USB nodig. Koop vervolgens DVR Studio Pro met de nieuwe module om te grote uitzendingen in te krimpen, en je kunt branden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen