reb Geplaatst: 3 januari 2007 Geplaatst: 3 januari 2007 Mijn, tot 4 dagen geleden, prima werkende echostar dsb 9800 gaf een fout melding die aangaf dat de kaart niet meer geldig zou zijn. Vreemd want hij staat bijna dagelijks wel een uurtje aan. Ik via de CD site een her-activatie gedaan. En nog 2x, plus een nacht aan laten staan maar geen resultaat Nu is de foutmelding weg maar nog steeds een zwart beeld. ( aleen BVN andere FTA's) Iemand nog een suggestie?
trust Geplaatst: 3 januari 2007 Geplaatst: 3 januari 2007 Citaat: Iemand nog een suggestie? 0900-9323 bellen In die ontvanger kan niets verkeerd ingesteld staan , anders deed BVN het ook niet , tenzij de cam stuk is gegaan . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
reb Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Geplaatst: 4 januari 2007 CAM vervangen dat kan ik vanavond nog proberen! bedankt trust.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen