Gast Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Citaat: Citaat: Grote nadeel van de Relook is de dubbele tuner maar die had ik toch al niet op mijn DM7000. En die plugins gebruikte iik toch niet. Op het gebied van de EPG kan ook nog EEA verbeterd worden. Maar dat ligt ook aan CD met zijn bagger systeem, op de duitse zenders werkt het perfect. Sinds wanneer zijn twee tuners een nadeel? Dat is toch het hele doel van het apparaat, een Twin Tuner PVR zijn. Dan moet dat ook werken zoals het moet. Het probleem ligt natuurlijk voor een deel ook bij de EMU's, maar ook dat is door DGS zelf veroorzaakt, als ze een CAM als de Aston twin gaan supporten ben je van het hele emu gezeur af. Beetje een kromme zin inderdaad als ik hem terug lees. Ik bedoel grootste nadeel van de Relook is dat de dubbele tuner niet goed werkt. Dit bedoelde ik er eigenlijk mee te zeggen. Als dit goed zou werken was het een stuk beter.
pepela Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 ik kreeg het niet klaar om emus te downloaden van sfteam image (ik ben ook een simpele ziel) daarom highland in gebruik genomen greetz, pepela "Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen