Gast Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Ik wil alle kanalen uit de topfield 55oo halen en dan alles weer opnieuw inlezen op de astra en de hotbird. Nu krijg ik dat alleen maar gedaan kanaal voor kanaal. Kan dat niet simpeler in 1 keer ?????????? Wie weet hoe en wat.
WPW Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Bij het selecteren met de OK knop kan je door weer de OK knop te gebruiken meerdere kanalen tegelijk kiezen. (of de OK knop vasthouden) gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Volgens mij wil marbico (en ik) alle kanalen in 1 keer i.p.v. meerdere selecteren zoals WPW beschrijft. En als je nou eeen "reset naar fabrieksinstellingen" doet? Ben je ze dan wel kwijt? En ben je dan ook je opnames kwijt?
bigtwin Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Volgens mij gaat dat het geakkelijkst via de pc, met vega of topset. Die laatste gebruik ik, is gratis, en doet het meer dan prima. Zenderlijst van je topfileld naar je pc halen (en opslaan voor je weet maar nooit) alle zenders weggooien (= een paar muiskliks) en weer terugzetten naar je topfield. Daarna kan het scannen beginnen. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
mrbeegee Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Met een fabrieksreset wis je ook alle kanalen, je moet onder andere de taal en de kanalen weer opnieuw instellen. De opnames blijven behouden. Ik zou je huidige instellingen wel backuppen (mbv top set of vega) Ik probeerde laatst alles opnieuw in te lezen en toen kreeg ik een tap(JAG) niet meer werkend!? Dit heb ik nog niet opgelost, dus ik heb mijn oude instellingen er maar weer opgezet. TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer; 2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;
Gast Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Geldt dit ook voor de 4000? Dat van die fabrieksreset?
mrbeegee Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Met de TF4000 heb ik geen ervaring. Kijk eens in de handleiding, Bij de TF5500 is het zo dat het terugzetten van de fabrieksinstellingen in 2 stappen gaat, Eerst het herstellen van de zenderdata en overige configuratie, behalve de DiSEqC1.2 motorinstellingen. 2e stap is het wissen van alle motorinstellingen. Beide stappen kan je bevestiggen of annuleren. TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer; 2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;
Gast Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Heren bedankt voor het mee denken, heb het eerste antwoord gebruikt en werkte perfekt !! Gr. John
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen