Gast Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 ik heb twee kaartjes uit mijn pc gehaalt de pc heb ik gekocht via het net pc is verder goed maar nu zat er dit in en wil graag weten wat het is dus zie foto m.v.g peet
Thomas2000 Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 1e is een firewire denk ik. 2e is een netwerkkaart denk ik. Hoeveel ijzertjes telt het pluggie aan de achterkant? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Morgothzz Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 De eerste (blauwe) is een PCI=>Firewire Kaart de GC-V1394 (PCI Host Adapter Card). Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 oke en wat kan ik er mee en is het nog te verkopen en wat kan ik er voor vragen voor die tweeof kan ik ze zelf gebruiken peet
Morgothzz Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Als jij b.v. een videocamera hebt die je via firewire kan aansturen dan kan je die er aan hangen. Ook andere apparatuur die gebruik maken van firewire kan je er aan hangen (tot 3 tegelijk dus ). Soortgelijke kaartjes kosten nieuw 11 a 12 dollar dus je kan niet meteen rentenieren bij verkoop. Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 oke bedankt en nee ik heb alleen een fototoestel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen