Gast Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 hallo allemaal, Ik val gewoon binnen, Zijn er ook mogelijkheden om smart card via een extern systeem te gebruiken. Hier mee bedoel ik ik heb een dvb-t televisie hier mee kan ik alle zenders scannen die via het digitenne werk verzend wordt ontvangen. o.a ook de gescrambled signalen. Nu wilik deze o.a rtl4 en sbs6 ook ontvangen met beeld. Dus hier voor heb ik een smartkaart nodig die kan ik bij kpn halen. Maar er is geen mogelijkheid om een smartcard ergens ook in te steken. Nu zijn er decoders maar zijn er ook models die voor in de auto gebruikt kan worden?
Mrbeam Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Welk merk en type TV heb je? Misschien kan er een Conax CI-module in? Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Gast Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Citaat: U kunt bij de leverancier van deze tv met ingebouwde digitale tuner vragen of u de conax module in kunt laten bouwen met de vereiste software voor digitenne. De topicstarter zegt niet welke TV hij heeft maar alle TV's met ingebouwde DVB-T tuner hebben volgens mij plaats voor een conax module. Citaat: Er bestaat wel een kaartmodule voor een pc waarmee op de pc-dvb-t tunerkaart , de smartvard gebruikt kan worden. In Zweden heeft men ook deels FTA en deels abonnement via Conax module. Voor de nederlandse markt is deze "muis "insteekmodule er nog niet. Er is een oplossing waar de conax kaart gewoon in kan dat is de E 30 plus van Anysee heeft zelfs een Nederlandse importeur ( of het ding goed werkt is me niet bekend).
Gast Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 heren tnx, sorry voor het late reactie. Had het even druk. Echter is dit een portable tv met ingebouwde dvb-t en je kan hier mee teletext en nou ja buiten hdtv alles mee doen. Althans alles wat fta is. Ook EPG werkt...alleen jammer dat er geen ci module in kan. Maar goed mod...deze topic mag gesloten worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen