Plaatjesdraaier Geplaatst: 19 maart 2007 Geplaatst: 19 maart 2007 Inmiddels restitutie ontvangen incl een tegemoetkoming in de verzendkosten. Uiteindelijk netjes geregeld door de leverancier, zie zo tec. Xtrend ET9000 Skybox S9 Openbox S9 Dreambox DM500 Dreambox DM500 CD basis TVV Basis + TVV Vlaamse zenders
Gast Geplaatst: 25 december 2007 Geplaatst: 25 december 2007 is er misschien al iemand bij wie wel de 0118 versie werkt?
Gast grootha Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Bij mij werk het nog niet ik heb er ook niet zo veel moeite meer voor gedaan visionnet is een merk wat zijn produkten niet goed test voor ze het op de markt zetten.
arcticbreeze Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Heb versie 0118 er wel op staan via usb, kan niet zeggen dat het vlekkeloos draait maar het is wel beter. Je moet er rekening mee houden dat er geen nieuwe firmware's meer uitkomen. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
space-ranger Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Beste mensen, Ik heb er sinds een jaar een in gebruik en was in eerste instantie zeer tevreden. Maar na een afgebroken software update afgelopen week waarbij de ontvanger uit het niets opeens uitviel start mijn ontvanger niet meer juist op. Bij het opstarten/aanzetten geeft de ontvanger 3 meldingen in het display: 1e Booting, 2e Loading, en 3e CRC1 ERROR en dan is er niets meer mogelijk geen menu of keuze. Ik heb deze ontvanger nou 15 maanden in bezit en kan dus geen aanspraak maken op de garantie bij de leverancier (Sat Center Delfzijl) Deze winkel is trouwens inmiddels failliet verklaart en geeft geen service meer. Heeft iemand een idee wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen