Ga naar inhoud

Goud kleurige media pc case, bestaan die?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben van plan om een multimedia pc te gaan bouwen voor in de huiskamer. Nu heb ik mijn apparatuur in goud kleur, ook wel titanium genoemd. Het is dus wel zo mooi om de platte desktop multimedia kast ook in die kleur te kopen echter kan ik alleen maar zwart of zilver vinden. Ik heb al zo´n beetje alle merken gehad zoals cooler master of thermaltake etc. etc...

Weet iemand of heeft iemand wel eens zo´n goud gekleurde kast gezien van één of ander merk?

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Geplaatst:

JJAAAAA, geweldig en fantastisch. Heel erg mooi, zoeits als die onderste Accent HT-400G moet het gaan worden.

Ik kende dat merk nog niet. Nou nog even uitzoeken waar te kopen en hoe duur het me gaat kosten.

- Satfinder Promax

Geplaatst:

google en je ziet dat ie verschrikkelijk duur is.

ik zou eigenlijk alles van die apparaten

in een meubel of op een onzichtbare plek stoppen dan kost je zo'n gepimpte kast niks daar het onnodig is ereen te nemen

(of het nu goud is of met blauw neon licht liever geen apparaat in het zicht)

cheers

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

Tja, kan ook. Maar het punt is dat ik nu dus op mooie vogel steunen die uit de muur komen twee apparaten heb staan. 1 Goudkleurige Dolbydigital versterker van Yamaha en een goudkleurige Hoge, dus geen slimline, DVD speler. Als ik nu alleen de DVD speler vervang voor een bijna gelijk uitziende kast, dan veranderd er niet veel aan de opstelling maar wel een enorme uitbreiding aan mogelijkheden. En daar heb ik wel een paar centen voor over. Bovendien scheelt het me een huwelijks crisis aangezien mijn vrouw geen pc in de huiskamer wil, en op deze manier krijg ik toch mijn zin grin.gifxyxthumbs.gif

- Satfinder Promax

Geplaatst:

dat is natuurlijk een overweging die we nog niet gelezen hadden

dan kun je geld uitgeven

(als alternatief kun je ook het doorsnee multimedia case {de metalen kast en frontjes} spuiten. Dat kan een spuiter of beetje geoefende hobbyist met de metalic spuitbus voor uch dollar goedkoper dan die case kant en klaar te bestellen. Misschien is dat een idee)

was maar een suggestie, cheers

Underworld

Geplaatst:
Citaat:

(als alternatief kun je ook het doorsnee multimedia case {de metalen kast en frontjes} spuiten. Dat kan een spuiter of beetje geoefende hobbyist met de metalic spuitbus voor uch dollar goedkoper dan die case kant en klaar te bestellen. Misschien is dat een idee)

Dat is inderdaad ook wel een goed idee, gewoon ergens een oude desktop kast op de kop tikken en die helemaal gaan aanpassen. Ik zal het eens gaan overwegen ondanks dat ik toch denk dat je dat nooit zo strak kunt krijgen als een kast uit de productie.

- Satfinder Promax

Geplaatst:

Sjaak(k) heeft wel een punt

smijt dat wijf eruit... grin.gif

neen alle oneerbiedige gekheid op een stokje,

dat spuiten heb ik voor mijn PC case ook zelf gedaan en enkel met de leesbril op en 5 cm met je neus ervoor zie jij het verschil

daar je nooit er volkomen op staat, zie jij die korreldichtheid niet.

overigens twee jaar oude AV apparatuur ziet ook niet smetvrij uit... of heeft je vrouw zo'n schoonmaaktik als mijn ex schoonzus grin.gif

het spuiten is vaker ook een goede optie bij cd-rom spelers of dvd spelers die net niet de kleur hebben van je pc indien nadien bijgekocht.

op een windluwe plek buiten effe oefenen en dan de frontjes (gedemonteerd) de nieuwe kleur geven GAAT prima.

cheers

Underworld

Geplaatst:
Citaat:
Sjaak(k) heeft wel een punt
smijt dat wijf eruit... grin.gif

Heeft ie zeker, maar zelfs haar eruit flikkeren MAG NIET VAN HAAR grin.gifgrin.gifgrin.gif

- Satfinder Promax

Geplaatst:

dan is het een ECHT probleem joh

ik heb met je te doen grin.gif

een professionele spuiter kost je overigens voor zo'n kleine job 150 euro

das alleszins 200 euro minder dan die kant en klaar case.

dollemina's gekker moet het echt niet worden..

tongue.gif

cheers

Underworld

Geplaatst:

Hahahaha ik kan haast niet wagte op de youtube video grin.gifgrin.gifgrin.gif

Maar als je een hobby kamer of kantoor hebt zet'm daar dan neer en trek de andere kabels naar de tv.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Yep heb ik...

Heb inmiddels ook al gevonden waar te kopen hier in Spanje enzo, echter schijnt de gouden kleur niet al te populair te zijn. Moet speciaal besteld worden want ze hebben alleen zwart en silver op voorraad.

- Satfinder Promax

Geplaatst:

Hoogst waarschijnlijk wordt het wel die ja, maar het wordt een project dat ik rustig moet gaan opbouwen. Dus ik begin met de behuizing, die eenmaal aangeschaft rustig een moederbord uitzoeken. Denk dat ik voor het eerst een AMD ga aanschaffen voor dit project. Tot nu toe altijd alleen intel gespeeld.

- Satfinder Promax

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen