Gast Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Plotseling zijn al mijn opgenomen bestanden van de harde schijf verdwenen. Dat wil zeggen, op de ontvanger staan op het PVR menu geen opgenomen programma's meer. Als ik kijk op de HDD informatie zou de schijf 60 procent vol zijn. Als ik via de USB op mijn computer kijkt zie ik dat op de harde schijf er vele bestanden staan met allerlei vreemde tekens en vreemde data. Deze bestanden zijn niet te openenen, niet te verwijderen, kortom ik kan er niets mee doen. Als ik nu opneem, wordt er goed opgenomen. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is, kan ik de bestanden terug krijgen of hoe kan ik de bestanden verwijderen? Alvast bedankt voor een antwoord.
DeBeek Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Maak via de remote in je PVR menu eens een map aan, ( willekeurige naam ) Meestal zie je dan allees weer terug komen. Anders kan je de HDD formatteren via het HDD menu van je tuner. ( ben je wel alles kwijt ) Als je de "normale" versie van de 9300 hebt de laatste firmware erop zetten.
cornea Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Je hebt zeker een "CD goedgekeurde" de oude SW versies hebben er namelijk het meeste last van. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen