Gast Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 23 september heb ik mijn echostar teruggebracht naar de verkoper. De harde schijf was niet meer benaderbaar. Inmiddels zijn we ruim 3 maanden verder en hoor ik niks. De verkoper zegt Echostar (het apparaat is opgestuurd) niet te kunnen bereiken. Jullie hier iets van bekend? Ik baal zo langzamerhand vreselijk. In plaats van 3 tot 4 programma's tegelijkertijd op te kunnen nemen heb ik een single pvr ontvanger als vervanging. Moet vaker dan me lief is een keuze maken uit de op te nemen programma's.
Gast Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Waarom bel of mail je ze niet zelf even? Office The Netherlands Schuilenburglaan 5a 7604 BJ Almelo The Netherlands Telephone :+ (31) 546815122 Fax :+ (31) 546814691 E-mail : International.Info@echostar.com Ik neem aan dat dit adres nog geldig is. Groet, JJK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen