Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie heeft ervaring met deze ontvanger met twee tuners. Met één kaart zijn de beide tuners de ned. kanalen te ontvangen? of moet er een module bij geplaatst worden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

De SAB PVR CI werkt inderdaad niet goed met een Aston-twin CI module. Je kunt dan wel kijken maar opnemen wordt een probleem. Zodra je een gewenste kanaal opneemt

dan blijft de ander zwart waar je naar wilt kijken. Door even op afspelen te drukken en te stoppen kun je kijken. Dus niet ideaal.

De SAB PVR SCCI werkt wel goed. Daar krijg je wat er belooft wordt. Opnemen en kijken te gelijk. Het voordeel is ook dat je geen Aston-twin hoeft te kopen. Scheelt weer in aanschaf.

Zelf ben ik tevreden over de SAB PVR SCCI.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik zou voor de pvrsc gaan ,ben zeer tevreden en scheelt weer dure modules.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ben ook in bezit van een SAB PVR SCCI. Werkt naar volle tevredenheid. Sinds de koop nog nooit geupdate met firmware, maar draait gewoon goed.

Hiervoor zijn voorganger gehad waar je een module in moest steken, was foute boel. Zelfs met een orginele mediaguard cam wat het aanmodderen. Geen kaartupdates en zappen ging bijzonder slecht. Was snel de deur uit.

Neem de SAB met de ingebouwde kaartlezer (SCCI), mooi apparaat voor weinig geld.

(Oja, over een paar jaar moet je toch aan een andere tuner omdat dan alles toch over gaat op HDTV, mpeg4 en DVB-S2, dus waarom een dure sat-tuner nemen, maar dat is mijn mening)

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

• 2 weken later...
Geplaatst:

Goedendag,

Pas heb ik ook zo,n apparaat bij mijn tante aangesloten.

Werkt naar volle tevredenheid.

Ik hoor nu van haar dat de klok iedere week een 7tal minuten achterloopt en bijgezet moet worden.

Is hier een oplossing voor? Heb zelf andere receivers die de tijd via de sat binnenkrijgen. Kan dat ook met deze sab?

Kan het helaas niet zelf ff proberen omdat het 200km verderop is.

Hoor het graag als iemand dit weet.

Geplaatst:

Je kunt op de SAB ook de tijd door de satelliet laten zetten.

Menu

Systeem setup

Tijd settings

Tijd mode zet op auto ipv handmatig

Kies eerste satelliet (achtergrond wordt groen)

Exit

Tijdzone GMT+1

Zomertijd uit

Voila

Topfield 7710 PVR HD, Samsung UE32C6800US, Multytenne, CD SECA3 in Mediaguard 3 CAM.

Geplaatst:

Kleine update van mijn bericht over automatische tijdaanpassing:

Kies Astra Satelliet met freq 12515

Topfield 7710 PVR HD, Samsung UE32C6800US, Multytenne, CD SECA3 in Mediaguard 3 CAM.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen