Gast Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Allen, Ik heb van iemand een gecombineerde smartcard voor CanalDigitaal en Euro1080 overgenomen. Deze overname ging mij zuiver om de Euro1080-zenders. Ik had het idee dat ik hiermee hoe dan ook tot 2010 deze zenders zou kunnen bekijken, na thuiskomst bleek de kaart echter niet actief te zijn. Via www.euro1080.tv kon ik de kaart niet heractiveren, wel via www.canaldigitaal.nl. Omdat de vorige eigenaar zijn CD-abo heeft opgezegd, ben ik een beetje bang dat ook Euro1080 voor mij uit de lucht gaat zodra dat abonnement afloopt. Ik ben een beetje huiverig om CanalDigitaal hierover te bellen uit angst dat ze er bovenop zullen duiken en mij de 200 euro registratiefee van Euro1080 opnieuw berekenen. Kan iemand mij vertellen of de genoemde zenders ook na verlopen van het CD-abo actief zullen blijven? Cheers, Edo
verkerkbr Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Er zijn korte tijd geleden problemen geweest met de activatie van deze combi-kaarten. Elders kun je discussies hierover lezen. Ook mijn ¨gewone¨ Euro1080 kaart werd niet geactiveerd. Deze is echter vervangen door een ander exemplaar. Euro1080/Eurocam was zeer welwillend om de problemen op te lossen. Een keurig bedrijf dat zich actief opstelde om te helpen. De activatie verloopt in het geval van een combia-kaart via Canaldigitaal en daar zat ook destijds het probleem. Je zou natuurlijk een goedkoop CD abonnement kunnen nemen en je kaartnummer opnieuw op eigen naam laten registreren. Anders zou ik zeker het probleem even voorleggen bij Euro1080. Per slot van rekening zijn de rechten voor ontvangst van Euro1080 HDTV betaald ! Groet, Bram
Gast Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Thanks. Het punt is natuurlijk ook een beetje dat ik een kaart van iemand anders heb overgenomen. Volgens de klassieke CanalDigitaal-regels ben je dan bij overschrijving opnieuw de entreekosten verschuldigd (vrees ik) en die zijn voor Euro1080 niet mals. Ik denk dat je tip om contact op te nemen met Euro1080 de beste is. Zal wel de vorige eigenaar nog even vragen abo-papieren op te duiken... Cheers, Edo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen