Gast Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 soms wil ik wel eens avi met aparte ondertitels overzetten van avi naar svcd ofzo , dan gebruik ik winavi , meestal gaat dat ook wel , heb echter nu al twee films die het gewoon weigeren. terwijl als ik de avi + srt in mijn dvd speller doe die ook avi kan afspelen hij het gewoon doet. vraag wat is hier gaande ?? een bug in winavi, of mist de avi of srt file dan iets om te zetten ??
Gerard 76 Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Dat heb ik ook wel eens. convertxtodvd werkt dan wel. nadeel daarvan is dat het geluid niet meer synchroon loopt met 't beeld.
jacobus Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Meestal zit er een foutje in de avi. Bij het afspelen van de avi geeft dit geen problemen; hooguit n paar frames die ff flikkeren of zo. Ga je echter zo+n avi converteren dan gaat het fout. Je kunt proberen zo`n avi te checken met bv DivFix. Hiermee kun je ze officieel ook repareren, maar helaas werkt dat niet zo goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen