Spiderman1974 Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Hallo, Wie heeft er voor mij een goede kanalenlijst van DVBviewer zodat ik deze niet zelf helemaal met de hand hoef aan te maken? Liefst voor Astra 19.2E, 28.2E en Hotbird 13.0E. Alvast bedankt. DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
MacGuinness Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 Ja die zoek ik ook. Kanalen editen met DVB viewer lukt bij mij nog steeds niet. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
greydutch Geplaatst: 9 januari 2007 Geplaatst: 9 januari 2007 Hallo, hier is een link naar het forum van DVBViewer, van waar je diverse files met FTA zenders kunt downloaden: http://www.dvbviewer.com/forum/index.php?showforum=20 Ik kan je overigens voor dit doel het programma TransEdit aanraden (gratis voor geregistreerde DVBViewer kopers). Ik wil je wel mijn channel.dat toesturen , waarin ook de Nederlandse FTV zenders zijn opgenomen. (*.dat files kun je hier niet versturen, naar mij blijkt). Het menu voor de kanalenlijsten is sinds enige tijd inderdaad heel anders. Er is wel een nieuw manual, maar voor zover ik weet tot nu toe alleen in het Duits. Bijgaand de pdf daarvan. Succes. 1294522-dvbviewer02.pdf
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen