Gast Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Ik ben benieuwd of welke vier beginnummers van de smartkaarten op dit moment werkend zijn. volgens mij alles onder 4015 of heb ik het mis. Heb zelf 4021 en die krijg ik nog niet aan de praat in de dreambox 7025. zijn er al mensen die andere nummers aan de praat hebben ??
Mart Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Ik heb een 4021 kaart die werkt. Deze is alleen nog niet aangemeld, dit doe ik ook niet zolang het zo blijft werken. Iemand een idee hoe lang dat normaal is? Dreambox DM8000 2XDVB-S en 2XDVB-C met PLI.
Gast Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Citaat: Deze is alleen nog niet aangemeld, dit doe ik ook niet zolang het zo blijft werken. Iemand een idee hoe lang dat normaal is? 14 dagen, daarna gaan de zenders op zwart als je je niet op tijd hebt aangemeld. Er zijn wel uitzonderingen bekend dat de kaart wat langer blijft werken, maar dat is gewoon mazzel hebben.
Gast Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Daarna kaart gewoon ff in een decoder die gesupport wordt. Als hij dan na een 30min. nog niet doet, kaart daarin laten zitten en @Home bellen en vragen om de update. 20min. daarna doet hij het weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen