Gast Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Mijn relook is helemaal geblokkeerd, als ik hem aan wil doen, komt er in mijn display PANIC te staan. Ik al vanalles geprobeerd, gereset etc. maar nix werkt. Kan iemand mij helpen??
Gast Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Heb je al geprobeerd om nog een keer te flashen?
Shotfac Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 flash deze opnieuw middels usb gr Shotfac Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
Gast Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Mijn relook is helemaal geblokkeerd, als ik hem aan wil doen, komt er in mijn display PANIC te staan. Welk Image had je op de relook staat ?
Golfdiesel Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Het kan ook zijn dat je /var directory vol is (als je kanalendatabase te groot wordt kan je hier problemen mee krijgen. Wat je dan als beste kan doen is om even verder in het forum te kijken en de thread over het optimaliseren van je Relook goed te volgen. Voer het script overigens NIET uit op je relook, maar voer de commando's gewoon in via telnet zodat je stap voor stap de handelingen doet. Flash wel eerst een nieuwe image op de relook zodat de bestanden in de /var weer kleiner zijn. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
El_Bandito Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 KLIK Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen