Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Tot op heden heb ik een Satvinder gehad, metertje met een draaiknop. als ik de draaiknop nu helemaal rechts of links draaide maakt niets uit. metertje bleef op de zelfde plek staan. Wat is nu een goede Satvinder voor het goed uitrichten van een schotel, met een metertje erop dat wel goed laat zien als je de schotel iets draait. en niet al te duur. Ik weet niet zeker of er merknamen genoemd mogen worden. Wil dan natuurlijk ook graag weten bij wie ik die kan kopen. Dat laatste wel naar PM (reclame)
Gast Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Gebruik al een aantal jaar deze: Heb alleen wel ff een schroevedraaier in die pieper gestoken want werd gek van dat geluid.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 Is op deze goed te zien als de schotel maar heel iets verdraait op de meter. Waar is deze te koop, merk en type naar PM
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 Die ik nu heb, is een Konig electronic, of ik de draaiknop nu helemaal links of rechts draai geen verschil, Ook bij een klein beetje signaal gaar de meter al voluit. Heb namelijk meerdere van deze ondingen gehad. Eigenlijk wil ik er een zonder die irritante pieper, of een waarbij de pieper is uit te zetten. Zijn er betere, soja welke, en waar te koop, voor een redelijke prijs? Dit laatste naar PM. (reclame)
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Weet niemand waar deze satvinder een paar topic hoger zie foto te koop is.? Graag naar PM, met, waar te koop, het merk van deze Satvinder.
Doerak Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Ik ben goed te spreken over de Digisat finder pro:
D.Quijote Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Ik gebruik de voorloper van digisat pro, het piepen kan je aan en uitzetten. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
pietsky Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Henri Digisat finder of Pro uitvoering dat is gewoon een goede satfinder, als je iets goedkopers wil dan worden het weer die satfinders die je al hebt. Pietsky Satellietsky [color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A. TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Heb daarom maar de Digisat finder pro besteld, om problemen te voorkomen. Kan wat mij betreft gesloten worden
BBC Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Citaat: Heb daarom maar de Digisat finder pro besteld, om problemen te voorkomen. Kan wat mij betreft gesloten worden Hallo, Mag ik vragen, wat deze ongeveer kost? Groetjes, BBC
D.Quijote Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Gevonden op een bekende internetwinkel, ik denk dat de oude versie niet meer leverbaar is. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Citaat: Heb daarom maar de Digisat finder pro besteld, om problemen te voorkomen. Kan wat mij betreft gesloten worden Ik heb afgelopen week ook met deze mogen werken en is inderdaad een goed apparaat kost alleen wel ff wat meer.
ricow Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 De satfinder pro is bij onze duitse buren al vanaf 59,00 te vinden (+ 5,90 verzendkosten naar nederland). scheelt maar een klein beetje groeten, Ricow Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.
Gast Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 tja wat dat betreft zijn nog veel meer goederen bij onze oosterburen stukken goedkoper dan in het dure Nederland.......keukens,auto's om zo maar eens wat op te noemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen