fvandewouwer Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 Hallo, wie kan me helpen bij het aansluiten van mijn nieuwe dvd recorder. in het boekje van de philips recorder ( zonder harde schijf ) staat dat ik van de sat ontvanger naar de recorder moet en van de recorder naar de TV. Dat is gelukt echter ik kan alleen het programma opnemen dat ik aan het bekijken ben,daarom stel ik me de vraag of het ook mogelijk is iets op te nemen op mijn philips recorder en toch naar iets anders tegelijkertijd te kijken op tv of eventueel op te nemen op de echostar harde schijf en gelijk iets op te nemen op de philips recorder op een schijfje Graag wil ik wel gebruik maken, indien mogelijk, van de functie, dat je kunt kijken en opnemen tegelijk. Wie weet raad. echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb triax 78 module canal digital met NL kaart ( groen ) module Canal Digital met TVV
KoosKoets Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 Ik ken de echostar pvr 5020 niet maar ik vermoed dat deze slechts 1 tuner heeft. Dat betekent dat je dus maar een programma tegelijk kan opnemen of kijken... Je zult een tweede ontvanger moeten aanschaffen of een ontvanger met 2 tuners. Maar pas op... Extra kosten zitten hem vaak in het trekken van een tweede kabel naar de schotel en de aanschaf van nieuwe LNBs. Koos VU+duo2, wave frontier t90, Openpli, 4 LNBs (Astra 1,2,3 en HB)
fvandewouwer Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Geplaatst: 6 januari 2007 nee hoor de echostar heeft 2 tuners dus kijken en andere prog. opnemen kan perfect tegelijkertijd. daarom dacht ik ook misschien gebruik te kunnen maken van die 2e tuner om zo via m'n philips op dvd te branden echter ik vrees dat me dat meer beperkingen gaat opleveren dan voordelen toch bedankt voor je antwoord echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb triax 78 module canal digital met NL kaart ( groen ) module Canal Digital met TVV
leo1949 Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 Je geeft al aan tweede tuner deze is voor de pvr van je ontvanger. De goedkoopste oplossing is: Kijken met de ene ontvanger en 2e programma opnemen op de pvr en daarna op dvd zetten. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Penthe Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 1 extra voordeel heb je wel, terwijl je pvr staat op te nemen kun je met de 2e tuner direct een dvd opnemen dus 2 kanalen tegelijk opnemen, en die van de pvr later afspelen en ook eventueel op dvd zetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen