Ga naar inhoud


{ 7000 } cam restart in telnet taal


puk5600

Aanbevolen berichten


Merde, dat script is niet meer nodig (die kwam uit de PLi download) maar 't zit er nu standaard in.

Als je in /var/etc/plimgr/scripts kijk, dan staan daar camd3, gbox, newcamd enzo. GBox restarten is dan naar die directory gaan en typen:

 

./gbox stop

./gbox start

 

En dat werkt ook voor de andere cams die daar staan. Handig he? In 't script wat jij hebt zit een extra zap in, maar die is met de laatste versies niet meer nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
GBox restarten is dan naar die directory gaan en typen:

./gbox stop
./gbox start


In de vorige Pli had ik geprobeerd om een "restart" onderdeel te maken in dit script, echter zonder resultaat. Nu nogmaals geprobeerd en dit keer is het me wel gelukt.
Dit is het script in /var/etc/plimgr/scripts/gbox :
Code:
#!/bin/shCAMNAME2="Gbox"PATH="/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin"remove_tmp () 	{			rm -rf /tmp/*info* /tmp/*gbox* /tmp/*online* /tmp/*share* /tmp/*atack* /tmp/*debug* /tmp/*status* 				}case "$1" in	start)		echo "[sCRIPT] $1: Starting $CAMNAME2"		pli_pmthelper		/var/bin/gbox &		;;	stop)		echo "[sCRIPT] $1: Stopping $CAMNAME2"		touch /tmp/gbox.kill		killall pli_pmthelper		sleep 5		remove_tmp		;;	restart)		echo "[sCRIPT] $1: Restarting $CAMNAME2"		touch /tmp/gbox.kill		killall pli_pmthelper		sleep 5		remove_tmp		pli_pmthelper		/var/bin/gbox &		;;	*)		$0 stop		exit 1		;;esacexit 0

En zo roep ik het aan:
Code:
. /var/etc/plimgr/scripts/gbox restart


Wat ik wel raar vind is dat het telnet-venster zich na het restarten afsluit. Iemand een idee waarom dit gebeurt??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...