Gast Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Hallo, Gisteren heb ik mijn tweede schotel (Astra 2)aangesloten op tuner 1, opzich werkt het prima. Maar als ik terug ga naar een zender die Astra 1 nodig heeft die op tuner 2 aangesloten zit moet ik zelf eerst via de afstandbediening de tuner terug schakelen. Is het mogelijk de TF 4000 PVR zo in te stellen dat hij automatisch op de andere tuner overschakeld als je een zender kiest die daar op aangesloten is.
Gast Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Ok ga ik uitproberen. Nu ik toch aan het vragen ben, is het ook mogelijk om heel snel een aantal honderden kanalen te wissen. Telkens als ik weer nieuwe zenders zoek zet ie er alles weer in keer in en ik krijg het niet voor elkaar om ze allemaal te gelijk te selecteren. Om ze een voor een te wissen kost veel tijd.
TangoBravo Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Zenders wissen doe ik door in het wismenu de Ok toets ingedrukt te houden en op die manier de hele lijst door te lopen... gaat redelijk snel, meer dan 100 per minuut... T B
Gast Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 Ik heb het geprobeert maar ik zie geen optie beide tuners, ik kan met de rode knop alleen wisselen van tuner. Dit is ook wat ik nu doe als ik op de verkeerde tuner heb. Ik heb een tp 4000 pvr
Gast Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 De ok knop vasthouden voor zenders wissen heb ik ook gedaan, maar ik moet er in totaal wel 2000 wissen en dan is 100 per minuut erg langzaam (20 min). Is toch dom dat ik niet gewoon een knop kan vast houden naar beneden stappen op een andere knop drukken en alles wat er tussen ligt deleten?? Of bv scrollen naar beneden voor een snelle selectie?
WPW Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 Neem tog een serieel kabeltje en een editor, dat werkt zo veel makkelijker. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 13 januari 2007 Geplaatst: 13 januari 2007 Tuner wisselen doet de 4000 wel degelijk automatisch. Er is geen optie voor in het menu, dat is wel zo. Om te wisselen, niet de OK knop gebruiken, maar direct het nummer van de zender intikken.
Gast Geplaatst: 16 januari 2007 Geplaatst: 16 januari 2007 Neem voor beide satellieten een Twin LNB, zet hier twee DiseqC switches ( 2/1 ) tussen, en sluit deze aan op tuner 1 en 2. Zoek zenders op tuner 1 en kopieer deze naar tuner 2. Het probleem is dan opgelost.
Gast Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 Bij mij gaat het toch niet goed, ik moet telkens met de afstandbediening de andere tuner selecteren als ik naar een zender ga van de andere sateliet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen