Gast Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Na mijn terugkeer na 8 weken werk in het buitenland, switch ik 'm aan en blijft de receiver maar herstarten: balkje van Echostar loopt op, en dan soms is het scherm wit, dan groen of zwart, maar direct daarna gaat het groene lampje weer uit en herstart 'ie weer. Wat ik ook doe: alle aansluitingen eraf, 220 eraf en erop... Het blijft. Ik kan nergens in de manuals terugvinden hoe ik de factory reset kan doen via de knopjes (want via het menu is dus onmogelijk). Ook proberen de nieuwste firmware opnieuw te laden mislukt: de PC maakt geen verbinding. Iemand 'n idee wat ik nog kan proberen? Hoe reset ik het ding ook alweer?
Gast Geplaatst: 10 januari 2007 Geplaatst: 10 januari 2007 Niemand? Echostar Nederland geeft ook al niet thuis.
Gorefest Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Heb je ze gebeld dan? Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Nee, gemailed. Ik zal inderdaad wel even bellen.
Gast Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Gebeld: hardware-fout €70 of meer bij reparatie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen