dark-angel-djin Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 hoi linux buddys om niet te lkens nieuw toppic te opnen heb ik de toppic zo geoemd wat nu de vraag is als eerst is ik heb een plextor dvd brander PX-716A is een 16maal dual... als ik hier mee dvd's wil branden met scijfje van 8X dan doet die het goed maar nu heb ik ook de schijfjes van 16X en die doet het niet er mee is alebij platinum duss de 8X en de 16X ook alebij de schijven +R gebruik k3b [djin@localhost ~]$ k3b --version Qt: 3.3.7 KDE: 3.5.5-0.2.fc6 Fedora-Core K3b: 0.12.17 [djin@localhost ~]$ hoe kan dat, wat kan ik doen om het te kunnen oplossen ?????
verkerkbr Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Goede middag DAD, weet je zeker dat je + DVD kunt gebruiken ? Ik heb mij daar ook in vergist. CD´s + of - deden het wel. Uit de specificaties van de Pioneer Drive bleek echter dat ik voor DVD - moest hebben. Erg vervelend natuurlijk want je denkt je je spullen of de afstelling niet goed zijn. Zou eerst even uitzoeken ofwel eens een min DVD proberen. Overigens als je + DVD wilt hebben, dan heb ik hier nog 2 doosjes van !!! Groet, Bram
dark-angel-djin Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Geplaatst: 7 januari 2007 ja heel zeker heb net nog roky6 en eragon gebrand op plextor dvd+r 8 maal maar als ik de dvd gebruiik 16maal dan gooit die de cd er uit en zegt die growisofs...... en melding klaar maar brand niets zie bijlage alebij +R heb het ff ingescand voor je
dark-angel-djin Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Geplaatst: 9 januari 2007 niemandenig idee ? jhon jij miss ?????
Gast Geplaatst: 9 januari 2007 Geplaatst: 9 januari 2007 Probeer eens te branden via de commandolijn: [color:"blue"] growisofs -Z /dev/hdc-compat -R -J /pad/van/bestand/ [/color] *hierbij moet jij voor /dev/hdc jouw branderbenaming invullen */pad/van/bestand/ ...hier staat jouw te branden bestand
dark-angel-djin Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Geplaatst: 9 januari 2007 dit krijg ik als melding maat [root@localhost djin]# growisofs -Z /dev/hdc-compat -R -J /home/djin/films/roky6 :-( unable to open64("/dev/hdc-compat",O_RDONLY): No such file or directory [root@localhost djin]# als gewone gebruiken en als super user
Gast Geplaatst: 9 januari 2007 Geplaatst: 9 januari 2007 Probeer dan deze eens: growisofs -Z /dev/hdc -R -J /pad/van/bestand/
dark-angel-djin Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Geplaatst: 10 januari 2007 ok nu is al wat maar nogaltyd foutmeldingen wat ik niet snap op de 8 maal DVD's doen die het gewoon en die 16maal doet het niet [djin@localhost ~]$ growisofs -Z /dev/hdc -R -J /home/djin/films/roky6 Executing 'mkisofs -R -J /home/djin/films/roky6 | builtin_dd of=/dev/hdc obs=32k seek=0' INFO: UTF-8 character encoding detected by locale settings. Assuming UTF-8 encoded filenames on source filesystem, use -input-charset to override. 0.24% done, estimate finish Wed Jan 10 10:28:33 2007 /dev/hdc: "Current Write Speed" is 16.4x1352KBps. :-[ WRITE@LBA=10h failed with SK=3h/ASC=73h/ACQ=03h]: Input/output error :-( write failed: Input/output error /dev/hdc: flushing cache /dev/hdc: closing track /dev/hdc: closing session :-[ CLOSE SESSION failed with SK=5h/ASC=72h/ACQ=04h]: Input/output error [djin@localhost ~]$
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen